Monday, March 02, 2009

::kehangatan perlawanan bola BMCS 1 & BMCS 2::

pada minggu lepas, 1 perlawanan persahabatan telah diadakan antara pasukan BMCS 1 dan BMCS 2..aku xnk cakap byk sebab aku pegi lambat..aku kena masuk lab dulu br pegi..itupun hampir 20 minit lg nk abs perlawanan..kemenangan berpihak kepada BMCS 2..group aku lar tue..diorg kn hebat..hahahaha..antara gambar yg sempat disnap:

Photobucket

Photobucket

Photobucket
antara gadis penghias padang..ahli group aku jer yg ada..dak2 pompuan group 1 lg ade alia n masni jer..

Photobucket
pak nat berlakon sebagai coach..amir assistant kut..

pak nat membuat aksi selepas menjaringkan gol..

tamat sudah aksi mereka selama 90 minit..

jeri yg mcm lipas kudung..


captain pasukan BMCS 2..

paparazi telah meng'snap' gambar aku..buruk tue..



selepas habis sesi bergambar, kami yg gurls [sebut mcm jeri sebut], terus ke jom heboh..nnt lah plak update pasal jom heboh..huhuhuhu..

2 comments:

iovantgarde said...

smart gmbar ko yang ditangkap paparazi tu kan..hehehe..mesti berbakat rg nye,,hahha

catt said...

yelah..dh ko yg amik..mestilah lawa..huhuhu..