Sunday, October 19, 2008

hujung minggu yang amat tenang..

setelah berada di utem selama 15 minggu, berhempas pulas dengan assignment, psm, test dan lain-lain tugas yang memerlukan komitmen pada hujung minggu..hanya pada hari ini aku merasa tenang dan bebas sekali..tiada assignment yang perlu dihantar, tiada test yang perlu bersiap sedia..bebas sekali..dila, housemate ku, telah mencadangkan untuk membuat karipap..tidak percaya?..percaya lah..ini lah karipap nye..versi kami..

Photobucket

ini hanyalah sebagai percubaan..sekadar membuat persiapan awal jika diminta membuat karipap di masa hadapan..huhuhu..

kemudian, aku dengan rase gembira nya telah ke mp untuk bersama adik ku yg tersayang bersama bf nya..sengaja ingin merehatkn diri dr segala hiruk pikuk buku yang agak kadang-kadang merimaskan..adik ingin shopping dan membeli jam..dan dia telah membelinya..jam guess sekali lagi..harap adik dpt menjaga jam tersebut dengan baik..selepas membuat sedikit update cerita bersamanya, kami sudah merasa lapar dan terus menuju ke kenny rogers..


Photobucket

yee..saya mengaku dengan hati yang ikhlas dan jujur, saya memang suka makan..tidak kira apa sahaja..huhuhuhu..saya telah menghabiskan suku ayam dengan jaya nya..mungkin kerana terlalu lapar atau saya sekarang sudah mempunyai nafsu makan yang besar..entahlah..harap-harap ia tidak memberi kesan yang negatif kepada diriku dan orang disekeliling ku..


::saya amat sayang adik saya::

No comments: