Sunday, November 04, 2007

first day of my exam..

exam..not bad at all..kira bole jawab gak arr..walopon ade yg tertinggal lupe nk jawab..kire lebey kurg cm xcukup mase arr..first paper ialah MICROPROCESSOR..mesti tertanya2 kn ape kejadah kah benda itu?..huhuhu..microprocessor tue cm blaja ape yg ade dlm computer..die punye memori, busess x busses pon kuar lar..blaja nombor asas 16, 10, 8 and 2..ade blaja get logic, flip flop pon ade..jgn flip flop tue selipar k..cm pening kn..xpe xyah susah2..aku yg blaja..aku yg nk pening..huhuhu..dalam paper tue ade 5 soklan, jawab 4 jer..aku pon jawab lar cm ape yg disuruh..aku start ngan soklan 1..jwb punya jawab ade lar kut dlm 4 helai kertas jawapan..pjg gler jawapan..byk sgt soklan anak-anak die..pastu tgk2 jam dh sejam lebey aku dok jawab soklan tue aje..ape lagi cuak arr..cepat2 abs kn soklan tue..trus jawab soklan no 2 n seterusnya..soklan yg blakang aku bole jawab yg programming code jer..aku pon xtau lar cmne aku leh terer wat coding[puji diri sendiri..]abs dh 2 jam 30 minit..time nk antr aku ade lg jawapan nk tulih, tp dh ade lecturer kt sebelah dh nk kuti jawapan..terpaksa lar aku ikat buku jawapan dgn kelam kabut..pastu bole plak aku lupe nk tanda no jawapan ape yg aku jawap kt muka depan buku jawapan tue..patah balik lecturer tue bg blk suh aku tnda..aku nie pon ngan kelam lupa no bape yg aku jawab..men tnda jer..tp pastu tnya mmber sebelah btul x ape yg aku tnda..mane lar dia tau..aku yg jawab soklan..tp btul lar aku tnda 4 dari 5 soklan..huhuhu..

exam utk sem nie sume kt kampus induk kt kompleks sukan yg baru n ada 1 paper kt cubic dlm bilik kuliah..bila dh kena exam kt situ, so kena travel gak arr..so, kena arr kuar umah awl skit..slalu nyer dewan exam kt dewan bistari jer..n dewan tue dekat jer..bole pegi lambat skit..huhuhu..blk exam pegi mkn n singgah kedai runcit bli barang..blk umah melangut tgk cite bad family[cite korea..huhuhu..] bg abs..jgn marah aku lynn..aku nk bg abs jer supaya tenang ati..kang xabs dok rase nk tgk jer..so dh abs lar 16 episod yg aku tgk..nie nk tgk cite hana kimi plak..sbb exam lmbat lagi..12 hb br ade paper plak..huhuhu..

No comments: