Sunday, September 07, 2008

meet the stars..


Photobucket

semalam adalah satu hari yg dpt mmbuatkn aku senyum smpai ke telinga..just sekadar nasib jer pon sebenarnyer..adik dtg melaka nk bli hadiah kt dataran pahlawan tue..mlm sebelumnya ade gak bace blog mr manager si nubhan nie ckap ari sabtu n ahad diorg akn ada kt melaka sempena marhaban@astro..dlm ati cm berkire2 nk g tgk ke x..dh adik kate nk turun g situ so bwk lar die..smpai2 jer ade cm dgr org nyanyi nasyid n marhaban..so, pusing2 lar dulu cr hadiah tue..ttbe lalu dekat dpn pentas tue, abg tue kate dtg kul 2 satg ade mawi..aku dlm ati cm nk melompat dh..mmg lar xminat sgt mawi tue..tp tgh berpikir bole jumpe nubhan..huhuhu..ttbe ade abg tue bgtau zahid pon ade..so, ape lg,aku mmg duduk tnpa berganjak lar dpn pentas tue..dr mula smpai abs aku ade kt situ..n pas dh abs sume persembahan, ada session meet the fans..and of coz lar aku sanggup beratur di lautan manusia..seb bek lar xbrape ramai..bole tahan lar jugak..abg astro bg kipas yg ade gmbar artis2 astro..so, pegi 3 org ade 3 keping kipas..jd aku mengambil kesempatan, satu khas untuk abg zahid sahaja..hahahaha..adik n her friend dengki gile ngan aku sbb aku dpt khas autograph dr abg zahid yg sgt besar n autograph from mila gak..hahahahaha..






video nie ade abg zahid rap dkt2 last skali..

::aku masih tersenyum smpai ke telinga smpai arinie::

No comments: