Friday, June 20, 2008

attention..

for guys out there, there are some changes for the date of kenduri..at our place will be held on 13 december 2008 which is saturday..then, on kak jaja side also have some changes..the akad nikah will be held on 28 november 2008 at night..so, lynn take note of this date k..hahahaha..
next week, on tuesday will be my last day of my teaching career..huhu..really happy at last..no early sleep,can watch the 1st show of csi las vegas and gossip girl too on wed and can watch football..cant live without football..too many match i miss..but its ok lar..after this i'll try to watch all the match..if i can lar..lalalalala..

ok now in melayu..pas abs mengajar nie aku akan ke genting..yahuuuu..br bole bercuti..selama nie xsempat lagi nk cuti..b4 tue aku akan ke kl ngan mummy dulu utk melihat2 souvenir utk kenduri nnt..n also pegi tgk rumah sewa kt melaka if sempat..tp rase nyer mmg mcm kena ke melaka dulu br bole cr souvenir..huhuhuhu..

7 july 2008 akan bermula satu era baru dlm hidup aku..akan bermulanya kembali pengajian yg tinggal lagi setahun sebelum aku mendapat ijazah..terasa cm baru sekejap jer aku keluar dr matrik tue masuk ke KUTKM (sebelum ditukar menjadi UTeM februari 2007)..mempunyai seorang bf yang sgt penyayang dan sekarang tidak lagi..tp aku sgt gembira bersamanya..mempunyai sebuah skuter utk berulang alik..itulah satu-satunya harta yang ada ats nama aku..huhuhu..kemudian melangkah ke tahun ke 2 pengajian..aku dibenarkan memandu kereta ku yang comel itu..dan aku mula berjinak-jinak dengan mpp dan agak aktif juga..actually sekadar ingin membantu kawan..tetapi aku enjoy gak arr..masuk tahun ke 3..pas abs ngan mpp dtg plak nk cari tempat utk industrial training..mcm2 tempat mintak..yg respons 1 jer..tue pon sbb kerajaan yg punye..tp its ok..aku telah mendapat kilang NTPM utk industrial training pada saat2 akhir..alhamdulillah..menjalani industrial training di NTPM amat memberi makna kepada aku..terdapat bermacam2 pengalaman yg ada..dari yang seronok sampai ke yg xseronok..apa2 pon aku mendapat byk pengalaman..pas abs disitu br nk berehat membuang masa, menggemukkan badan, dh diterima menjadi guru ganti di SK Seri Kerian..dekat jer dgn rumah..tp kena bangun awal even tghari dh abs mengajar tp penat sgt melayan kerenah kanak2 yg bermacam2..seronok mmg seronok tp mcm tulah..mcm kerja kena wat.dr aktiviti koku smpai ke lembaran kerja..terima sajelah..huhuhu..masuk tahun ke 4 nie, aku perlu berusaha dgn lebih tekun dan gigih n jgn putus asa..terlalu byk lagi yg perlu belajar..cuba bertahan lagi selama setahun ini..kawan2 lain doakan lah kejayaan aku..semoga aku dapat mencapai cita2 aku nie..amin..

p/s:aku sengaja tulih dlm melayu..sekadar membuang masa di sekolah tggu masa nk blk umah..

No comments: