Monday, November 10, 2008

2nd paper..

ya semalam aku telah menghadapi 1 lagi exam..ari ahad..ye aku exam pada hari ahad..memang stress..petang pulak tue..huhuhuhu..

bercerita pasal exam kali ini iaitu manufacturing system..subjek nie adalah service subjek..iaitu dari fakulti lain..tp ntah lar..masa memula semester lecturer yang masuk agak best n sempoi jer..masuk selepas cuti mid sem masuk lecturer lain plak..lecturer ni cm strict skit..tp dia ok jer bg aku..assignment yg agak banyak n bertimpa-timpa tapi aku tau segala asgnment tue hanya utk mmbantu di final nnt..mmg tepat sekali jangkaan itu..exam smlm mmg agak susah..kalo mmg menghafal confrm bole jawab..tp aku kurg menghafal so kurg lah menjawab..soalan agak banyak..jawab semua plak tue..mmg xcukup masa untuk menjawab..tp alhamdulillah aku berjaya menjawab dan berserah kepada-Nya untuk memberi rezeki kepada ku..

::cepatlah ujung mggu nk peluk mak....::

No comments: