Saturday, December 15, 2007

vacation part 3

after dh abs kt kl..so kitorg 1 family without my bro trus heading ke terengganu..mmg lame dh aku dok sebut nk g terengganu..kire tercapai lar hasrat aku..thanx to my mum..huhuhuhu..after breakfast kt de palma hotel, trus bertolak..awal gak lar..otw ke terengganu singgah dulu kt bukit tinggi..tp kurg puas ati skit sbb xnaik smpai kt french colmar kut..kejar masa..takut smpai kt terengganu lmbat..men2 ngan rabbit yg jinak..best sgt!!

ma beluved daddy..

deer yg comel..


pas abis round2 kt bukit tinggi, heading trus p terengganu..lunch kt temerloh..pas lunch aku drive plak..abah tetibe sakit kaki..so, aku drive dr temerloh smpai kuala terengganu..penat oo..dh lar ujan sepanjang jln..
billboard nie xdak kt semenanjung pntai barat..

mkn kepok lekor losong..

pntai batu buruk..lynn jgn lupa hg punya pasir..penat aku p kutip..

tgk perasmian monsoon cup..

bas yg antik..nk naik tp xsempat..

abang kude..

tamat lar vacation aku sblm masuk praktikal..

No comments: