Sunday, September 21, 2008

new things...

my new sling bag..
hi guys..br jer bli sling bag from timberland..agak murah dr harga asal nyer..huhuhu..bkn lar nk menunjuk..ingin berkongsi ngan org len..huhuhu..
actually, lama dh nk bli bag nie..dr sejak mula start sem lg..tp mula2 tgk harga sgt lah xberbaloi utk dibeli even mmg ada duit..beg nie as a reward mase aku menjadi guru ganti..bli dgn duit elaun tue..huhuhuhu..ttbe ari jumaat aritue terasa nk pegi kedai timberland tgk kut2 ade sale..mmg langkah kanan betul..mmg tgh sale..most of their item salu up to 50%..huhuhu..ape lagi baik bli..dgn harga yg ditawarkan dan jenama yg mmg tahan lama..so, xberbaloi lar bli..i like this brand becoz bole dipercayai kekuatan die and confirm tahan lama n tahan lasak..nnt mgkin org akan kata, ko bole lar, duit byk, anak org kaya..u definitely not know me very much..aku akan bli bnda yg branded from duit yg aku simpan sendiri..bkn hanya mnta aku dh dpt..aku ske berusaha skit utk dptkn sesuattu brg tue..but, unfortunately im not the same with other girl out there..bli bj, seluar, make up, perfume etc..bkn aku xbli bnda2 tue..cume aku xpakai bj2 yg gurl2 out there pkai..so, watpe nk buang duit bli bnda yg kita jrg pkai or mmg xpakai pon..bazirkan..if ade duit, aku akan bli new gadget in town yg ada gune utk aku even org kate bazir..that's my bad habit..huhuhu..after this, i will save my money for dslr plak..dh usha dh..ade yg berkenaan..keadaan kewangan blum stabil lagi..tggu lar awl sem nie or waiting for my birthday present ke..huhuhu..
::using branded item feels not the same when using not branded item::

No comments: