Monday, August 06, 2007

hujung minggu nie minggu pesta konvo universiti aku..aku terlibat ngan artis..ari jumaat bermula ngan malam inspirasi seni..pada malam tue artis jemputan kumpulan nasyid SAUJANA[alah..yg glamer ngan lagu sepohon kayu tue] n kumpulan RABBANI..diorg nyer show ok n menarik..aku just menjaga artis nasyid universiti aku jer..seronok gak wat keje tue walopn kredit hp gue terbang melayang dkt2 20hinggit..mlm tue saujana wat kejutan dkt ustaz asri coz dier nyer birthday same tarikh ngan dier nyer persembahan kt sini..aku lar tukang p bli kek nyer..kek black forest..sedap tue!!!dalam saujana skang nie ade pertambahan ahli baru..ade sorg tue hensem nk mati arr..name dier shahir tp dier mude dr aku..umor br 19 tahun..tp yg xtahan sbb dier HENSEM arr..sape tgk pon bole cair..pstu tmabah plak ngan malu2 ngan pompuan..tue yg xleh blah..

ari yg kedua..sabtu mlm ahad..ade mus may,asheed def gab c,ezad exist n dina MI..huhuhu..mase show dina jatuh tersungkur..sian kt dier kaki terseliuh..kuikuikui..

ari yg ketiga..ahad malam isnin..ade ZAHID,akma af3,ayu mentor n izwan pilus..bole thn arr show diorg..tp yg plg of course ar abg ku ZAHID..dier makin tembam n rendang..ade amik video..nnt lar upload kt youtube..huhuhuhu

No comments: